Szkolenia
AQUA-TECH > Szkolenia archiwalne > Straty pozorne wody w spółdzielniach mieszkaniowych

Straty pozorne wody w spółdzielniach mieszkaniowych

Data i miejsce

1.12.2015

Siedziba Klienta – LWSM MORENA w Gdańsku

Tematyka i program szkolenia

Szkolenie dotyczyło tematyki strat pozornych wody w spółdzielniach mieszkaniowych i sposobów ograniczenia różnicy między sumą wskazań wodomierzy lokalowych, a wodomierzem głównym. Uczestnicy poznali metody i narzędzia niezbędne do unormowania gospodarki wodomierzowej w podległych nieruchomościach, według programu szkolenia:

  • Przepisy prawne związane z eksploatacją wodomierzy na przykładach
  • Klasyfikacja wodomierzy
  • Dobór wodomierzy głównych w budownictwie wielorodzinnym
  • Wodomierze – zasady montażu
  • Rozbieżność pomiędzy sumarycznym wskazaniem wodomierzy mieszkaniowych i głównych
  • Sposoby bilansowania wody w mieszkalnictwie
  • Porównanie przedstawionych metod
  • Wodomierze – właściwości eksploatacyjne
  • Straty wody wynikające z metrologii wodomierzy po 5 latach eksploatacji
  • Nowe technologie
    • System radiowy odczytu wodomierzy
    • Wskaźniki antymagnetyczne
    • Rejestracja profilu rozbioru wody
  • Projekt ABONAMENT – założenia i realizacja

Uczestnicy mieli również możliwość bezpłatnych konsultacji z trenerem przez miesiąc po zakończeniu szkolenia.

Klient

Pracownicy Lokatorsko – Własnościowej Spółdzielni Mieszkaniowej MORENA w Gdańsku odpowiedzialni za rozliczanie mediów

Prowadzący

dr inż. Piotr Krzysztof Tuz 

Opinie uczestników

Szkolenie „Straty pozorne wody w spółdzielniach mieszkaniowych” zorganizowane  przez AQUA-TECH i prowadzone przez dr inż. Piotra Tuza to dla nas dobrze zainwestowany czas i pieniądze. Mocne strony pana Piotra to komunikatywność i otwartość. Był merytorycznie świetnie przygotowany a przy tym prostym językiem przekazywał nam zawiłości tematu różnicy bilansowej. Całe szkolenie oceniamy na duży plus.  

Lidia Kozub – specjalista ds. rozliczeń mediów
Lokatorsko-Własnościowa Spółdzielnia Mieszkaniowa „MORENA”

 

Ocena trenera na podstawie ankiet uczestników:

Średnia 4,77 w 5-stopniowej skali ocen za

  • przygotowanie merytoryczne
  • kontakt z grupą
  • współpracę z potrzebami uczestników
  • wykorzystanie odpowiednich metod szkolenia
  • aktywizację uczestników
  • przedstawienie wiedzy umożliwiającej wykorzystanie jej w praktyce

Mocne strony trenera wskazane przez uczestników: zrozumiały język, komunikatywność, otwartość, doskonałe przygotowanie merytoryczne