Szkolenia
AQUA-TECH > Bez kategorii > „Klient nasz pan? Obsługa wymagającego mieszkańca spółdzielni mieszkaniowej”

„Klient nasz pan? Obsługa wymagającego mieszkańca spółdzielni mieszkaniowej”

aqua-tech-szkolenie-trudny-klient-smPani Anna

jest pracownikiem spółdzielni mieszkaniowej w dużym mieście, jest odpowiedzialna za sprawy mieszkaniowo-lokatorskie.
Bardzo lubi swoją pracę…

…do momentu przyjścia kolejnego awanturującego się mieszkańca spółdzielni.
Ostatnim razem jedna z mieszkanek osiedla zarzuciła jej niekompetencję, używając niecenzuralnych słów.
Wcześniej młode małżeństwo straszyło sądem.
Nie wspominając już o panu Henryku – dociekliwym emerycie, który co miesiąc znajduje kolejny powód by wyzwać ją oraz całą spółdzielnię od złodziei i oszustów.

Takie sytuacje wytrącają panią Annę z równowagi i sprawiają, że traci wiarę w siebie, z dnia na dzień z coraz mniejszą chęcią przychodzi do pracy. Zaczęły się bóle głowy, serca, problemy żołądkowe i kłopoty ze snem. Coraz częściej myśli o odejściu z pracy a przecież lubi swoją spółdzielnię i wie, że w jej wieku trudno jej będzie znaleźć nową posadę.

Jeśli widzisz w tej historii część swojej lub masz własne doświadczenia z wymagającym mieszkańcem, zapewniamy – nie jesteś sam!

Lekarze ostrzegają – długotrwały stres wyniszcza organizm! Oprócz lęków, nerwicy czy depresji, zestresowany człowiek jest narażony na zaburzenia pracy układu krążenia i trawiennego, obniżenie odporności, wzrost ciśnienia krwi i poziom cholesterolu. To z kolei sprzyja rozwojowi miażdżycy, a także zwiększa ryzyko powstania choroby wieńcowej, zawału serca czy udaru mózgu.
Nie czekaj aż stracisz zdrowie, nie bądź ofiarą!
W odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych Klientów i liczne zapytania, uruchamiamy nowy projekt szkoleniowy

„Klient nasz pan? Obsługa wymagającego mieszkańca
spółdzielni mieszkaniowej”

 

Pani Anna oraz wszyscy adresaci szkolenia – pracownicy spółdzielni mieszkaniowych, jednostek zarządzających nieruchomościami komunalnymi, miejskimi, gminnymi, zarządcy nieruchomości, administratorzy, szczególnie ci, mający bezpośredni kontakt z mieszkańcami,aqua-tech-szkolenie-trudny-klient-sm_2

dzięki szkoleniu dowiedzą się:

• Jakie są typowe zachowania trudnego klienta
• Jakie zachowania prowokują postawę „trudny klient”
• Jakie są rodzaje zastrzeżeń i jak na nie skutecznie reagować
• Czym charakteryzują się sytuacje konfliktowe
• Jak asertywnie stawiać granice
• Jak „rozbroić” agresywnego klienta
• Jak radzić sobie ze stresem w trakcie i po trudnej sytuacji

Jak będziemy to realizować?

Poprzez:
• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• studia przypadków
• odgrywanie ról
• coaching grupowy
• dyskusje moderowane

Jak będzie wyglądała praca pani Anny po uzyskaniu wsparcia szkoleniowego?

Jej wierze w siebie i poczuciu bezpieczeństwa nie jest w stanie zagrozić najbardziej awanturujący się mieszkaniec. Pani Anna nie odbiera już takich sytuacji jako zagrożenia. Wie, że pretensje, reklamacje, roszczenia, obiekcje i wątpliwości są nieodzownym elementem pracy z klientem. Traktuje je jako wyzwanie i okazję do doskonalenia postaw i technik, jakich nauczyła się na szkoleniu. Wie już jak zarządzać sytuacją konfliktową i jakie stosować narzędzia radzenia sobie z presją i manipulacją ze strony klienta. Ustąpiły bóle, nudności i bezsenność.

I co najważniejsze, pani Anna na nowo pokochała swoją pracę w spółdzielni mieszkaniowej.

Pokochaj swoją pracę niezależnie od trudnych sytuacji

 

Zamów szkolenie dla pracowników Twojej spółdzielni

Gdziekolwiek masz siedzibę, przygotujemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kontakt

Justyna Dąbrowska
tel. 603 672 800
e-mail: szkolenia@aqtech.com.pl